Saturday 26 March 2011

♥ Welcome People ♥



Well, i'm back to the rythm!! (*aiseyh....cam penyanyi lah nak "rythm"2 ni....) Erk, setelah berbulan2 aku pujok pakcik mubin ku akhirnya aku dpt semua menjadi blogger dan menulis smula... HORAYYYY!!! thanks to you Mr.Nazirul Mubin... Tapi setelah di pikir2 balik, blog aku kali ni aku tukar konsep sket... If before2 ni berkonsepkan cerita tentang akutapi kali ni aku beralih konsep blogku kepada Cerita tentang Kami♥♥♥

Walaupon akan ada gak cerita2 tentang aku atau cerita tentang dia, tapi akan mungkin lebih banyak lagi cerita tentang kami... heheheh hope korg tak boring bace k, saje je nk kongsi dgn kwn2ku tentang kebahagiaan ini...

So, pade viewers yang dah rindu penulisan aku..here i am, korg dh bley start follow aku dh dan if senang2 tgglkan lah komen atau msg korg kat shoutbox ku insya'allah akan ku reply kelak... hehehe first entry tak nak bebel panjang sgt nnt bosan... so last word from me, Just Wait & Seeok... ♥ u all

No comments:

Post a Comment