Saturday 26 March 2011

♥ Kerna Ku Sayang Kamu ♥


*kerna ku syg kamu by Dygta


Erk, it's 6.20 in the morning and me bangun awal arini, pukol 5.30am dh terbangun dah... sebabnya keadaan bilikku yang agak panas plus maybe sbb smlm minum "NESLO" kat mawa kowts...huk huk huk
Bangun pepagi bute ni buat aku tbe2 rindu lak kat "pakcik" yg tersayang sorg ni, dan dgn tetibe tu jugak rasenye cam nak kongsi cerita kami satu mase dulu.... Sebuah tragidi yang mungkin akan aku simpan sampai mati dan hingga kini aku masih tak nampak jawapannya yang begitu pasti~~ (*amacam??berbelit tak lidah bace ayat aku???) well, korang percaya pada JODOH?? Yeap aku sangat2 percaya akan ape yang dinamakan jodoh ~ ~ ~ Pada aku disebabkan jodoh jugaklah kami masih bersama hingga kini...
29 Dec 2010 adalah tarikh keramat kami selain tarikh kami couple (30 Jan 09)... Hubungan kami hampir saja  retak menanti belah, bila berlakunya salah faham antara kedua2 belah pihak dan juga akibat ke-Egoan yang begitu meluap2... Erk, dekat nak 3bln gak lah rasenya kami berpisah lepas tarikh keramat tu, aku berusaha sedanya untuk lupakan dia sbb dah hampir putus asa saat tu...Dan dia?? tak jemu2 memujuk agar aku kembali kepangkuannya... Saat tu, Ego aku berbisik menyatakan "aku tak mungkin akan kembali padanya,lupakan saja" tapi sekeping hati ini pula berbisik "aku masih sayang dia"...
lame gak aku amik masa berfikiir dan berfikir akhirnya pada tanggal 12 Feb 2011 ku buat keputusan utk akhirnya kembali kepangkuan dia... Alhamdulillah, perpisahan itu benar2 merubah dirinya dan hubungan kami menjadi bertambah matang... Aku bahagia dengan keadaan ini, syukur~ ~ ~

Kerna aku sayang kamu,
Egoku bukan lagi dijadikan benteng pertahanan hati ini,
Kerna aku sayang kamu,
Setiap nafas yang terhembus ini kau selalu dihati,
Kerna aku sayang kamu,
Takkan ada yang akan mengerti,
Kerna aku sayang kamu,
Aku masih lagi disini,
Tegak berdiri menunggu akan hadirnya suatu hari,
Kita menjadi si pemilik hati yang kekal abadi....

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment